I'm a Coach, Ask me now!

Name:
Email Address:
Occupation
Handphone number
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years? Yes
No
Where do you live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that we can help to guide you.

Create a web form here

Thursday, December 9, 2010

kenangan tu wei...i akan tetap igt u sampai bila2..

dah lama sgt dia dgn aku bersama..
sejak dari aku stdy kat matrik penang lagi.. 
aku syg giler kat dia...
aku x pernah sgka dia akan hilang dari pndangan mata aku..
x pernah terlintas lgsung..

tapi..
apakan daya..dah mmg ajalnya sudah tiba..
yg hilang,msti ada pengganti..
yg lama tetap dlm hati..
5 tahun sentiasa di sisi..
(eceh, mcm pantun pulak)
aku jaga dia bagai menatang minyak yg penuh..
x pernah aku abaikan..
teman aku lepas aku mandi, masa aku nak study, masa aku nak tido...
aku syg giler kat ko weyh..

aku x nak ko sedih..even ko dah xde,aku x kn lupe ko..
luv u always..

sebagai kenangan,aku ade amek gmbar dia b4 aku semadikan dia dlm tong sampah kat luar bilik aku..

 dah nazak sgt keadaan dia..
makin aku sikat rambut aku,makin byk gigi dia yg luruh..
dia dah x kuat mcm dulu..
=(
sedih la weyh..



even syg cane aku kat dia..aku tetap perlukan teman yg baru..ni ha..
jeng..jeng..jeng..
cantik x??
kuikuikui.
^_^


p/s:sory r emo sikit..hehe..
      (aku mmg syg sikat aku yg lama tu..aku x pernah hilangkan sejak dari umur aku 18 sampai 22)
      (serius aku x tipu)

6 comments:

  1. ganas gila pakai sikat smpai macam tu sekali..haha

    ReplyDelete
  2. sebelum ni,ok je..tibe2 je minggu ni sikat tu mudah sgt patah..sekali kirah tekan kuat sikit je ngn tgn,terus patah..dah lama sgt guna..hehe..

    ReplyDelete
  3. ceh
    wat suspen jer =.="

    aku pakai jari je
    hahaha

    ReplyDelete
  4. kadang2 tu,pakai jari pun boleh kalo rambut pendek...rambut aku ni ha... rapunzel..
    hahaha...

    ReplyDelete
  5. sikat gigi lubang. hi sikat pink baru cantik!

    ReplyDelete
  6. sikat 2 cam dalam cerita do re mi :)

    ReplyDelete